Tuesday, April 14, 2009

Untuk Mu, Hyda..

Untuk menghormati permintaan en hyda yang hensem, saya menujukan post hari ini khas untuk dia sahaja..haha, tajuknya, Saya Suka Hyda..

Saya Suka Hyda kerana:

1. Dia baik hati,
2. Dia comei,
3. Dia rajin belajar,
4. Dia pandai buat blog,
5. Dia kuat makan,
6. Dia ada skype,
7. Dia orang yang berterus terang,
8. Dia jujur,
9. Dia ikhlas tolong orang,
10. Dia..Dia..selalu tertidur,
11. Dia nurse yang berkaliber,
12. Dia terror main sukan,
13. Dia slim,
14. Dia orang Penang,
15. Dia AJK JDM,
16. Dia penyayang,
17. Dia banyak kucing,
18. Dia sempoi,
19. Dia seorang yang tetap pendirian,
20. Dia kekal ngan imejnya yang cool,
21. Dia disayangi semua,
22. Dia suka Amy Mastura,
23. Dia akan lakukan apa yang dia rasa betul,
24. Dia tak pernah kata 'taknak' kalo minta tolong,
25. Dia..Dia..er..Dia..Nurse Best USMKK!!(dah kering daa..)
26. Satu lagi, dia pandai taekwando!!hikhik..=P

Sbg membalas dendam kpd Hyda yg telah mendedahkan hal peribadi saya di dlm blognya, saya ingin meneruskan sebab kenapa saya syg hyda..
27. Hyda x cukup tinggi,
28. Dia pn gila (mcm saya),
29. Dia suka gelak, pastu ketawa dia contagious,
30. Walaupn macam ganas, hatinya lembut & sensitif(jiwangs..)

Makashehlah kerana sudi memuji saya yg x berapa pendek & bulat ni, kerana anda lubang idung saya lebih besar dan hampir terapung ke siling..semoga hyda happy selalu & buat yg terbaik untuk exam!!~fighting!~


Hyda we lap u!!

No comments: